Η αποστολή newsletter είναι μια τακτική μάρκετινγκ που όλες οι εταιρείες αγαπούν και χρησιμοποιούν. Είναι το newsletter όμως χρήσιμο για μια επιχείρηση τη σημερινή εποχή; Οι απόψεις συχνά είναι διαφορετικές όμως το παρακάτω άρθρο θα βάλει τέλος στις αμφιβολίες σας.
Στην εποχή των Social Media, η αποστολή των newsletter προσφέρει τελικά οφέλη; Όλοι ψάχνουμε να βρούμε την απάντηση για να βελτιώσουμε την παρουσία μας. Εάν είναι “παλιά” πρακτική, υπάρχει ο κίνδυνος να ενοχλήσουμε το κοινό μας. Εάν παραμένει σημαντική πρακτική, θα πρέπει να την χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας.
Είναι το Newsletter χρήσιμο τελικά;
Αρχικά, είναι γνωστό ότι το newsletter είναι ουσιαστικά η αποστολή ενημερωτικών emails από επιχειρήσεις προς τους πελάτες τους. Αυτό πάντα προϋποθέτει ότι ο εκάστοτε πελάτης έχει δώσει σαφή συγκατάθεση για τη χρήση του email του.
Πιο συγκεκριμένα, ένα newsletter συνήθως περιλαμβάνει νέες προσφορές και προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής μας. Άλλοτε μπορεί να παρέχει πληροφορίες για ζητήματα σχετικά με αυτά της επιχείρησή μας. Τέλος, ένα newsletter μπορεί απλώς να περιλαμβάνει ευχές. Για παράδειγμα, ευχές για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά ή ακόμα και για το καλοκαίρι.
Τελικά είναι το Newsletter χρήσιμο;
Σύντομα, η απάντηση είναι ναι.
Για να γίνουμε περισσότερο σαφείς, τα newsletter παραμένουν ακόμα και σήμερα ένα σπουδαίο εργαλείο για κάθε είδους επιχείρηση.
Πιο συγκεκριμένα, είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να δουν οι πελάτες μας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης δεν χρειάζεται να ψάξει για να βρει προϊόντα ή υπηρεσίες. Αντίθετα, του κάνουμε τη ζωή περισσότερο εύκολη με το να τον ενημερώσουμε εμείς οι ίδιοι.
Δεύτερον, δίνουμε ένα κίνητρο σε ήδη πελάτες μας να μας επιλέξουν ξανά. Ουσιαστικά, στέλνοντάς τους ενημερωτικά newsletter ξέρουν ότι συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Ακόμη, εκτός από τα newsletter που στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων, μπορούμε να στείλουμε και ενημερωτικά newsletter. Δηλαδή, μπορούμε να συντάσσουμε newsletter όπου θα δίνουμε κάποιες λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει το κοινό μας. Φυσικά, αυτά τα emails θα αφορούν ζητήματα του δικού μας πεδίου γνώσεων. Δηλαδή, ζητήματα που αποτελούν γνωστικό πεδίο της επιχείρησή μας. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό μας καταφέρνει να μας δείξει εμπιστοσύνη.
Τέλος, είναι όμορφο, οι εγγεγραμμένοι στο newsletter μας, να λαμβάνουν ευχές κατά τη διάρκεια εορτών ή ακόμα και το καλοκαίρι. Έτσι λοιπόν, δημιουργούμε με το κοινό μας μεγαλύτερη και καλύτερη επαφή.
Βλέπουμε λοιπόν ότι τελικά είναι το newsletter χρήσιμο για τις επιχειρήσεις. Εξάλλου, όπως είδαμε, είναι ένας εύστοχος τρόπος ώστε οι πελάτες μας να δουν τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Επίσης, λαμβάνουν από εμάς σχετικές ενημερώσεις. Έτσι λοιπόν, τους παρέχουμε διάφορες λύσεις, αλλά και δημιουργούμε μαζί τους μια σταθερή σχέση επικοινωνίας και εμπιστοσύνης.
Στην One Marketing μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με καλές πρακτικές σε ό,τι αφορά τα newsletters και γενικότερα την διαχείρηση των Social Media.
Φωτογραφία από Stephen Phillips – Hostreviews.co.uk στο Unsplash